Floraria Exotic

Shop

Termeni şi condiţii

www.florariegalati.ro

1. Introducere

Folosirea website-ului florariegalati.ro implică acceptarea termenilor şi condiţiilor de mai jos, care reprezintă contractul dintre părţi, de aceea recomandăm citirea cu atenţie a acestora. Ne asumăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără vreo notificare ulterioară. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând aceasta pagină, numită “Termeni şi condiţii”. La momentul utilizării website-ului se vor aplica Termenii în vigoare în momentul respectiv.

Prin efectuarea unei comenzi folosind metodele online adică plasând o comandă pe website, prin email sau telefon, vă exprimaţi acordul cu “Termeni şi condiţii” din continuare. Dacă nu sunteţi de acord cu aceşti “Termeni şi condiţii”, vă rugăm să nu folosiţi acest website, iar prin accesarea în continuare a website-ului reiese acordul dvs. expres, explicit şi în cunoştinţă de cauză cu privire la acceptarea termenilor şi conditiilor contractuale de mai jos.

Legea aplicabilă a contractului de faţă este cea a statului român.

2. Definiţii

Cumpărător – persoana fizică / persoana juridică sau altă entitate juridică ce emite o comandă.

Vânzător este Întreprindere Individuală Onel G. Dorina (care administrează florariegalati.ro), cu sediul în Str. Cloşca nr. 13, bl. PS9, ap. 1, Galaţi, România, având CUI 28547254 şi fiind înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J17/717/2011.

Produse sunt bunurile menţionate în Comandă ce urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.

Comandă este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate şi Cumpărătorul este de acord să primească aceste produse şi să facă plata acestora.

Contract reprezintă Comanda confirmată de către Vânzător.

3. Drepturi de autor

Conţinutul site-ului florariegalati.ro (logouri, imagini, texte, elemente de design, programe etc.) este proprietatea Întreprindere Individuală Onel G Dorina şi a furnizorilor săi şi este aparat de Legea nr. 8/1996 (Legea pentru protecţia drepturilor de autor). Ca atare, folosirea fără acordul Întreprindere Individuală Onel G Dorina a oricăror elemente care aparţin site-ului se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare.

Informaţiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.

Informaţiile regăsite pe website-ul florariegalati.ro nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.

4. Produse, politica de preţuri

Produsele oferite pe florariegalati.ro sunt disponibile exclusiv pentru livrare în Galaţi şi în zonele limitrofe localităţii Galaţi. Produsele sunt oferite în condiţiile respectării prevederilor prezentului contract şi în limita stocului disponibil. Toate produsele disponibile spre comanda online sunt în parametrii de calitate, Vânzătorul folosind exclusiv flori naturale şi proaspete. Majoritatea comenzilor se lucrează direct din stoc, însă pot exista unele cazuri excepţionale când pentru a realiza un aranjament anume este necesară efectuarea de comenzi speciale către furnizori din ţară, caz în care Cumpărătorul va fi informat în timp util despre aspectele care ţin de prelungirea duratei de livrare.

Aranjamentele florale sunt realizate conform descrierilor afişate pe site, acestea fiind livrate în ambalaj din hârtie kraft, organza, tul sau celofan. În descrierea produselor, prin numărul de flori se înţelege numărul de cupe conţinute în aranjament, acesta fiind uneori diferit de numărul de tije. Vază nu este inclusă în preţul buchetului, fiind necesară comanda separată a acesteia în cazul în care se doreşte ca livrarea să fie făcută în vază. În cazul produselor la ghiveci înălţimea totală a produsului include şi înălţimea ghiveciului.

Preţurile afişate pe site sunt exprimate în lei şi pot fi actualizate fără notificări ulterioare. Preţul de achiziţie tipărit pe factura va fi acelaşi cu cel afişat pe site în momentul plasării comenzii. Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a stabili o valoare minimă pentru care efectuează livrări gratuite. În cazuri excepționale (zile cu condiții meteo deosebite, sărbători sau intervale cu un număr foarte mare de comenzi, intervale foarte scurte de livrare ș.a.m.d.) se pot percepe taxe suplimentare de transport. florariegalati.ro practică adaosuri comerciale între 0 şi 5000%.

Vânzătorul poate publică pe site informaţii despre produse şi/ sau promoţii practicate într-o anumită perioadă de timp şi în limita stocului disponibil. Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai găseşte în stoc sau din motive independente de Vânzător, oferind Cumpărătorului fie posibilitatea de a alege în timp util alt produs de valoare asemănătoare, fie banii înapoi în cazul comenzilor plătite în avans.

Cumpărătorul se obliga să achite toate costurile suplimentare de transport, de livrare sau de orice altă natură suportate de Vânzător pentru a-l pune în posesia produselor comandate, costuri care se adauga la preţul produselor comandate. Aceste costuri, dacă există, sunt aduse la cunoştinţă Cumpărătorului în momentul efectuării comenzii.

Toate informaţiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (texte, imagini statice, dinamice, prezentări multimedia, etc.) nu reprezintă o obligaţie contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Produsele pot fi diferite în funcţie de stocurile disponibile şi de lucrătorii folosiţi (aranjamentele florale sunt realizate manual şi sunt unice; plantele naturale sunt unice, aspectul lor putând fi diferit; produsele ataşate aranjamentelor florale, precum şi cele din coşurile cadou pot fi diferite, păstrându-se ideea, gustul, tematica, valoarea). Vânzătorul nu este responsabil pentru posibilele diferenţe de culoare între cea afişată pe monitorul/ ecranul Cumpărătorului şi cea a produselor sau pentru decalajele în ceea ce priveşte dimensiunea produselor, datorită particularităţilor acestora.

Dacă Cumpărătorul doreşte că Vânzătorul să efectueze modificări asupra produselor comandate sau livrării acestora, trebuie să-l informeze pe acesta prin telefon sau email şi să obţină confirmarea Vânzătorului că modificările au fost recepţionate şi sunt posibile. Este posibil ca menţiunile specificate în secţiunea „Comentarii” la realizarea comenzii să nu fie luate în seamă, de aceea Cumpărătorul nu trebuie să se bazeze pe ele.

În cazul unor comenzi mari sau speciale, există posibilitatea, dar nu şi obligativitatea, că preţurile să fie negociate.

5. Plasarea şi confirmarea comenzilor

Prin trimiterea unei comenzi, Cumpărătorul declara că are peste 18 ani şi capacitatea legală de a încheia contracte.

Cumpărătorul poate efectua comenzi pe florariegalati.ro, fie direct pe website (prin adăugarea produselor dorite în coşul de cumpărături şi completarea formularului de comandă), fie telefonic la numărul de telefon 0744 626 794.

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe website-ul florariegalati.ro, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operaţiunile.

Finalizarea unei comenzi de către Cumpărător implica faptul că acesta se angajează la plata comenzii respective, prin una din modalităţile indicate de aceasta şi că datele furnizate despre Cumpărător şi destinatar (dacă este diferit de Cumpărător) sunt adevărate, exacte şi complete.

Adăugarea unui produs în coş, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produselor.

Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul consimte că datele furnizate sunt corecte şi complete şi că Vânzătorul îl poate contacta în situaţiile în care este necesar.

Dacă Cumpărătorul nu contactează imediat Vânzătorul pentru a semnala o eventuală eroare apărută în comanda sa, Vânzătorul considera că Cumpărătorul accepta detaliile comenzii (preţuri, produse, date de livrare sau facturare etc), aşa cum sunt ele scrise.

Comanda poate fi anulată de către Vânzător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului şi fără nici o obligaţie ulterioară a unei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în cazul în care produsul nu îndeplineşte detaliile de livrare, au apărut erori la preţurile sau descrierea produselor, plata nu a fost finalizata în cazul platii cu cardul sau transfer bancar, datele furnizate de către Cumpărător sunt incorecte sau incomplete, Cumpărătorul nu are vârsta legală sau Cumpărătorul nu şi-a îndeplinit în trecut obligaţiile faţă de Vânzător. În cazul în care Cumpărătorul a efectuat plata în avans, banii îi vor fi returnaţi integral în cazul anularii comenzii.

Dacă Vânzătorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizata atunci când există o confirmare neautomată verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu considera în nici un moment o comandă neconfirmata ca având valoarea unui Contract.

Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).

6. Plata produselor

Plata se poate face on-line cu cardul, prin PayPal, prin transfer bancar (ordin de plată) sau la livrare, în numerar. Produsele comandate trebuie achitate integral în avans, livrarea se efectuează doar după încasarea plăţii.

6.1 Plata cu cardul şi prin Netopia Payments

Plata on-line cu cardul şi prin Netopia Payments se face în mod securizat prin procesatorul de plăţi Netopia Payments (https://netopia-payments.com). Pentru orice probleme cu plată sau lămuriri de orice gen, Netopia Payments poate fi contactat la secţiunea https://netopia-payments.com/contact.

6.2 Plată prin transfer bancar

Plata se face în avans pe baza facturii emise de Cumpărător şi transmise prin email. Livrarea comenzii se efectuează doar după ce banii vor fi intrat în contul Vânzătorului. În funcţie de banca Cumpărătorului şi de ziuă şi ora la care se face plată, este posibil ca transferul banilor să dureze între câteva ore şi 1-2 zile lucrătoare. Atenţie! Aceasta modalitate de plată nu este potrivită dacă doriţi ca livrarea să se facă în regim de urgenţă. În cazul în care Cumpărătorul va folosi factura primită pentru a depune bani la una din casieriile băncii în loc de a plăti prin ordin de plată, este posibil să existe costuri suplimentare care vor cădea în sarcina Cumpărătorului.

6.3 Plata la livrare în numerar

Plata se face fie în avans, fie la curier în momentul livrării.

7. Livrarea produselor

Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul localităţii Galaţi şi în zonele aferente curierii proprii ai Vânzătorului. În Galaţi, livrarea este gratuită dacă comenzile depăşesc suma de 120 de lei. Dacă valoarea comenzii este sub 120 de lei, se va percepe o taxă de livrare de 12 lei. Vânzătorul nu poate garanta livrarea la o oră fixa sau când a fost efectuată comanda de Cumpărător.

Vânzătorul va face eforturi pentru a respecta cu exactitate intervalele orare dorite de Cumpărător, însă acest lucru nu este întotdeauna posibil în condiţii de volume mari de comenzi (sărbători legale, religioase şi alte evenimente specifice), trafic greu, vreme nefavorabilă sau alte condiţii de forţă majoră. În situaţii de acest tip, curierul va menţine constant legătura cu destinatarul sau Cumpărătorul, în vederea realizării cât mai rapide a livrării, acesta din urmă înţelegând riscurile asociate mărfurilor de tip perisabil.

Vânzătorul poate informa Cumpărătorul asupra stării comenzii prin intermediul unui cont online creat în momentul efectuării comenzii. Vânzătorul nu îşi asumă corectitudinea informaţiilor din cont, iar Cumpărătorul înţelege şi acceptă că informaţiile şi imaginile din cont nu au valoare contractuală. În cazul în care doreşte informaţii corecte şi curente, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul telefonic la numerele de telefon afişate de pe site.

Vânzătorul, nu-şi asumă nicio obligaţie dacă o comandă plătită în avans nu poate fi efectuată din cauza informaţiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către Cumpărător, situaţii de vreme extreme (cod galben / cod roşu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, etc. Expediţia comenzii în cauză se poate redirecta contra cost la o nouă adresa cu livrare în termen de o zi lucrătoare. Nu poate fi considerată nelivrată o comandă aflată într-o astfel de situaţie. Vânzătorul se angajează să ofere în cel mai scurt timp Cumpărătorului detaliile referitoare la statusul livrări unei comenzi atunci când îi sunt solicitate şi să facă tot posibilul pentru a soluţiona eventualele situaţii neprevăzute apărute în procesul de livrare.

Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a nu mai onora şi expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile contractuale, pecuniare sau de altă natură faţă de acesta.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Cumpărătorului în momentul în care Cumpărătorul său o parte terţă desemnată de acesta, altul decât curierul, intra în posesia fizică a produselor comandate.

Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a întârzia/ refuza o livrare în cazul în care plata s-a făcut on-line sau prin transfer bancar, însă suma virată nu este evidenţiata în contul Vânzătorului până la termenul limită stabilit pentru livrare.

Valoarea maximă a obligaţiilor Vânzătorului faţă de Cumpărător în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare a produselor este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la Cumpărător.

8. Dreptul de retragere

Produsele perisabile nu se pot returna, conform ordonanţei de guvern nr. 34/2014 privind privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. Florile, buchetele, coroanele, jerbele şi aranjamentele florale sunt considerate produse perisabile.

Produsele neperisabile pot fi returnate, conform legislaţiei în vigoare, doar de clienţii persoane fizice.

În cazul produselor neperisabile, cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr. 34/2014.

Perioada de retragere expira în termen de 14 zile de la dată în care Cumpărătorul său o parte terţă desemnată de către Cumpărător intra în posesia fizică a produselor. Dreptul de retragere poate fi exercitat numai înainte de expirarea perioadei de retragere.

Cumpărătorul are obligaţia de a suporta costul de returnare a produselor.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul are obligaţia să informeze Vânzătorul cu privire la decizia să de retragere din contract. În acest scop, acesta trebuie să facă o altă declaraţie neechivocă în care să îşi exprime decizia de retragere din contract şi pe care să o trimită Vânzătorului prin scrisoare sau e-mail.

Comunicarea cu privirea la exercitarea dreptului de retragere trebuie transmisă de către Cumpărător înaintea expirării perioadei de 14 zile calendaristice calculate de la data primirii produselor.

Conform legii, sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile de mai sus revine Cumpărătorului.

În cazul utilizării dreptului de retragere, Cumpărătorul este obligat să returneze produsele în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării intenţiei de retragere. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de către Cumpărător înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Produsul trebuie returnat în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile şi documentaţia intacte). Produsele care constituie un set trebuie returnate ca set.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condiţiile menţionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător, acesta urmând să suporte şi costurile de retrimitere. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii sau documentaţie lipsa, Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs este suportată de către Cumpărător.

În cazul exercitării dreptului de retragere, Vânzătorul are obligaţia de a rambursa (folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de către Cumpărător pentru tranzacţia iniţială) toate sumele pe care le-a primit de la Cumpărător, fără întârziere nejustificată şi nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia de retragere din contract.

Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursarea până la data recepţionarii produselor care au făcut obiectul vânzării.

9. Anularea comenzii

Orice comandă va putea fi considerată plasată în momentul confirmării plăţii (pentru plata online sau transfer) sau în momentul confirmării telefonice (pentru plata la livrare), completarea formularului de comandă fără o confirmare neautomată telefonică sau pe email nereprezentand o garanţie că comandă va fi livrata conform specificaţiilor Cumpărătorului.

Intenţia de anulare de către Cumpărător a unei comenzi deja confirmate se poate face prin notificare scrisă pe adresa de email office@florariegalati.ro, cu cel puţin 6 ore lucrătoare înaintea începerii intervalului agreat pentru livrare pentru comenzile cu livrare în Galaţi şi numai în cazul în care comanda n-a fost deja executată sau nu este deja pe teren, în curs de livrare. Prin ora lucrătoare se înţelege o oră din intervalul 9:00-20:00 într-o zi lucrătoare. O comandă se consideră anulată în momentul în care Vânzătorul confirma printr-un răspuns prin email primirea notificării trimise de Cumpărător.

În cazul în care comandă a fost deja achitată, iar Cumpărătorul o anulează după termenul menționat mai sus, Vânzătorul îi va returna doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea Cumpărătorului). În cazul unei anulări înainte de termenul menționat mai sus, se va returna întreaga contravaloare a comenzii mai puțin 10 lei (taxa de retur – care acoperă contravaloarea comisioanelor bancare, taxa de procesare a plății prin card și alte cheltuieli operaționale), în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea solicitării în scris.

Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a anula comenzile persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile contractuale, pecuniare sau de altă natură faţă de acesta sau în cazul în care nu poate onora din motive obiective comanda (deficienţe de stoc, accidente, probleme tehnice sau de personal). Cumpărătorul va fi anunţat telefonic sau prin email de anulare cu minim 1 oră înaintea expirării intervalului de livrare. Dacă anularea comenzii se face din iniţiativă Vânzătorului şi plata s-a efectuat în avans, Cumpărătorului îi va fi returnată întreaga suma achitată.

10. Confidenţialitatea datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice Întreprindere Individuală Onel G. Dorina are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele şi prenumele, date de contact (adresa, e-mail, telefon), cookie-uri, IP-uri, informaţii despre furnizorii de servicii internet, browserul folosit pentru navigare, dată şi ora vizitei, subpaginile vizitate.

Scopul colectării datelor cu caracter personal este: operarea şi livrarea în cele mai bune condiţii a comenzilor efectuate de către clienţi (numele, adresa de livrare şi numărul de telefon vor fi transmise firmei de curierat care va efectua livrarea), efectuarea de comunicări comerciale referitoare la magazinul nostru.

Conform legii nr. 677/2001 utilizatorii au dreptul de acces la datele personale transmise, de intervenţie asupra datelor personale transmise, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei. De asemenea, au dreptul să se opună prelucrării datelor personale care îi privesc şi să solicite ştergerea lor. Pentru exercitarea acestor drepturi se poate trimite o cerere scrisă, semnată şi datată, prin poştă sau email.

Refuzul furnizării datelor personale duce la imposibilitatea onorarii comenzilor.

În cazul plăţilor cu cardul, Întreprindere Individuală Onel G. Dorina nu stochează datele necesare efectuării plăţilor online. Acestea sunt transmise de către Cumpărător direct procesatorului de plăţi online.

11. Securitatea datelor şi comunicări comerciale

Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.

Informaţiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoţii, buletinele informative periodice etc.

Întreprindere Individuală Onel G. Dorina (florariegalati.ro) se obliga să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale clienţilor şi utilizatorilor.

florariegalati.ro nu promovează spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru ştergerea acesteia. Comunicările realizate de florariegalati.ro prin mijloace electronice de comunicare la distanţă (ex. e-mail) conţin datele de identificare complete şi conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conţinutului.

12. Cookie-uri

florariegalati.ro foloseşte cookie-uri pentru a stoca informaţii.

Cookie-ul este un fişier de mici dimensiuni care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. El nu conţine programe software, viruşi sau spyware şi nu poate accesa informaţiile de pe hard drive-ul utilizatorului.

Cookie-ul este folosit pentru a prezenta conţinutul relevant pentru utilizator, pe baza preferinţelor sale anterioare. Cookie-urile în sine nu solicită informaţii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate şi, în cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite funcţionalităţi pentru utilizator. Aceste date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Utilizatorii au posibilitatea de a şterge cookie-urile prin intermediul browserului folosit sau printr-un program de sercuritate, însă experienţa şi interacţiunea cu site-ul pot fi afectate.

13. Cesionare şi subcontractare

Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea comenzii fără informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil faţă de Cumpărător pentru toate obligaţiile contractuale.

14. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conţinutul website-ului florariegalati.ro sau de a afecta performanţele serverului pe care rulează website-ul florariegalati.ro va fi considerată tentativa de fraudă, va fi reclamata şi va fi pedepsită penal conform legislaţiei române în vigoare de către autorităţile competente.

15. Limitare de responsabilitate

Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informaţiei prezentate pe website şi orice tip de erori sau omisiuni în conţinut care pot conduce la orice fel de pierderi.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul său oricare terţă parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligaţiile sale conform Comenzii şi pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare şi în special pentru pierderea acestora.

Vânzătorul nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariţiei lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări sau actualizări ale scripturilor programate. Vânzătorul nu va putea fi făcut răspunzător pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea website-ului. Vânzătorul nu răspunde de conţinutul, calitatea sau natura website-urilor la care se ajunge prin legături de pe website-ul florariegalati.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

16. Forţă majoră

Vânzătorul îşi rezerva dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător care includ: incendii, explozii, inundaţii, condiţii meteorologice extreme, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră conform uzanţelor legii româneşti.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a Contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

17. Litigii

Orice litigiu apărut între Vânzător şi Cumpărător va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanţelor de judecată romane din localitatea Galaţi.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Vânzător, Cumpărătorului este valoarea sumei încasate de Vânzător de la Cumpărător.

18. Dispoziţii finale

Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a efectua modificări ale prezenţilor Termeni şi Condiţii, precum şi modificări asupra website-ului florariegalati.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori sau clienţi în acest sens.

Clienţii/ utilizatorii acestui website au obligaţia de a verifica în mod regulat Termenii şi Condiţiile de utilizare. În cazul în care nu sunt de acord cu modificările aduse acestora, vor înceta utilizarea website-ului. Dacă vor continua folosirea site-ului, se consideră că utilizatorul/ clientul este de acord cu conţinutul site-ului şi a Termenilor şi Condiţiilor.