Floraria Exotic

Shop

Politica returnare

Politica returnare www.florariegalati.ro

Conform OUG 34/2014, florile fac parte din categoria produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Astfel, puteți returna doar produsele care nu sunt perisabile, astfel încât, florile, dulciurile, anumite băuturi, nu se pot returna.

Produsele neperisabile (ex.: vaze, jucării, produse artificiale) se pot returna urmând paşii următori.

Procedura de denunțare și retur pentru produse neperisabile.

  • Puteți returna doar produsele care nu sunt perisabile și/ sau alimentare. Florile nu se pot returna.
  • Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa indicată de operator, prin orice curier doriți sau personal.
  • Transportul coletului de retur, dacă nu se vine personal, va fi plătit de către cumpărător.
  • În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat şi plătit comanda, care notifică denunțarea contractului şi solicită returnarea sumei plătite, indicând contul IBAN și banca unde vor fi returnați banii.
  • Suma plătita va fi rambursată integral în 14 de zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.

În urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie să ne anunțe prin email, poştă, telefon, SMS, verbal, etc.

Dacă întâmpinaţi orice problemă sau aveți o nelămurire ne puteți contacta telefonic la 0744 626 794 sau prin email la office@florariegalati.ro.